Search This Blog


28 February 2011

MoNeY!!! MoNeY!!! MoNeY!!!


Nak jana pendapatan blog anda????? Meh aku nak story cikit. Actually, aku pun baru je join. 2 pun lepas eyla terjah blog saya. so, saya pun terjah la blog dia kembali. blogwalking la katakan...he3... sambil2 terjah 2, ternampak la something yang menarik...haaaa...apa lg????? Dengan kusyuknya, aku pun terus la membaca 'benda' tu dengan lebih detailsss...pasal income...sapa yang x berminat kan???? he3...
 
 
Nak tahu ke apa yang aku baca??? ringkasannya mcm ni lah....lebih kurang macam nuffnang/manggaonline la juga.Tapi yang ni kita panggil HeartBeat(HB):) ...menyediakan pendapatan sampingan buat semua bloggers2 melalui Affiliate Program Nak tahu step dia, follow further info kat bawah ni ek....



1) Mula2 skali Klik Banner ini dahulu:


2) Lepas tu dah klik pergi ke banner Heartbeat yang ini:




3) Selepas itu, Klik Create Account. Isilah 'benda alah' yang biasa korang isi tu..
Accept Terms & Condition dia skali. 


4) pas tue, korang tgk kat atas skali, sebelah My Account 2, ada "Join HB! Affiliate" kan??? Klik jer yang 2..

Pas 2 terus ke link "Online Application"
then klik yang 2,pas 2 isi 'benda alah' 2 lagi....he3


5) Dah buat semua 2??? Nanti masuk HomePage korang, pas tue nampaklah 
"GET A CODE" 
then klik untuk dapatkan code


6) Then macam biasa lah pergi ke layout blog korang dan letak link tue
 
 
7) Bila dah Copy and Paste, pas 2 save. Maka siaplah semua...pas ni tgu wet masyuk jer...



Jangan risau, HB! takkan kacau nuffnang since dia belog persendirian, dia bukan advertiser agent macam Nuffnang. ;)


Jangan Risau lah...ok????


Untuk maklumat lanjut, bolehlah ke website tersebut ye kawan2! :)

 
 
credit to: http://eyla-comtesse.blogspot.com/ 

0 comments:

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat