Search This Blog


27 February 2011

KoLeKsI LaGu TeRhEbAt - VoL. 3


Bila dengar lagu ni tringat pulak kenangan time aku join Program Latihan Khidmat Negara Kump3/Siri7/2010. Banyak kenangan dan pengalaman yang aku dapat sepanjang hampir 3 bulan aku kat PLKN Kem Syruz, Machang Bubuk. Even aku antara pelatih senior, aku tabahkan ati jugak...semua ni gara-gara aku buat penangguhan dulu (2005). Alhamdulillah, semua berjalan lancar dan aku berjaya menamatkan program tu dengan selamat. 

Lagu ni sudah sebati dengan jiwa aku.PLKN banyak memberi manfaat terutama kepada anak muda. Semoga program ini dapat diteruskan dan semoga semua pelatih dan bekas pelatih yang telah menjalani program ini dapat mengaplikasikan apa yang telah diterapkan sepanjang program ini dalam kehidupan dan dapat menjadi warganegara yang cintakan negara.



sayangilah dan hargailah kemakmuran yang telah kita kecapi sekarang. Janganlah kita hancurkan dan melupakan jasa-jasa insan yang telah berjuang dan berkorban untuk negara kita.Bersama-samalah kita berusaha meneruskan perjuangan itu dan bersama-sama memakmurkan dan memajukan negara kita..


0 comments:

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat