Search This Blog


20 March 2011

PeNaT TaPi EnJoY....Mmmuuuahh



17 hb Mac 2011 ari 2...aku da g interbiu kat Kolej SAL,Kamunting, Perak. Aku g sana naik bas Konsortium kul 8 pagi. Interbiu aku kul 10.00 pagi. Nasib baik sempat taw. Perjalanan dari Butterworth ke Kamunting lebih kurang 1 jam ja. 'Cik abang' aku tunggu kat stesen bas Kamunting. Nasib baik dia sudi tolong aku ari 2...kalaw x...ternganga-nganga gak la aku nak cari tempat 2. Aku sampai kat kolej 2 on time kul 10.00 pagi. Aku kena soal siasat hampir 1 jam gak la. Tapi interbiu santai jer...Alhamdulillah...semua selamat...(ayat macam baru lepas bersalin ja)...ha3...


Lepas semua hal pasal interbiu 2 setel, aku ngan si dia gerak g Cameron Highland. Sebenarnya kami x plan pun nak g sana, secara tiba2 jer idea nak g sana datang dalam kepala kami nih...Bila samapai kat Cameron Highland jer, ujan la plak...spoil jer kan???? So, x banyak la gambar yang dapat aku ambil dan x banyak la barang yang dapat aku beli..dapat beli souvenir key-chain dan pokok kaktus ja....jadi la...dari xbeli apa2 langsung kan??? Len kali klaw da duit dan masa, leh pergi lagi..hu3....



Ni kaktus yang bakal menjadi kesayangan aku...he3..si dia belikan utk aku...niat nak beli 1 pokok jer....tapi dapat tujuh lak...suke3


Nice souvenir...


Aku x ingat aku bertolak balik dari Cameron Highland 2 pukul brapa, tapi dah nak malam la....hu3...sakan gila...niat asal nak g interbiu ja pun....xpa la...bukan g wat benda x senonoh...


Sebelum si dia nak antar aku balik, dia da ajak makan kat satu tempat ni. Dia kata sedap...so dia nak bawa ak try la...aku pun follow la..klaw kuar ngan dia, x payah risaw la bab2 makan ni...mesti da tempat special dia nak bawa aku g try sama...bertuahnya aku ni...hu3.Alhamdulillah... Bila sampai kat kedai tu, mata aku dah memang kuyu giler dah...ngantuk beb....pape hal...makan dulu.....


Ni menu yang kami order malam 2 ----> ikan siakap 3 rasa, kerabu sotong, nasi putih 2, tomyam campur, kangkung goreng belacan, jus carrot dan nescafe ais....


Menu dia....fuhhhh, sedap giler...aku x tipu...ikan siakap 2 boleh pilih sendiri. Da macam2 jenis ikan dok ada...harga dia kira berat ikan la..brapa gram...ikan yang kami pilih 2, 600g jer...semua sedap...cuma tomyam dia jer kureng cikit...ikan 2 korang leh pilih dalam sampan yang diorang letak kat tepi kedai diorang...sampan 2 bersih la...jangan risaw la...memang bez...Tq utk si dia coz bawa aku makan kat sana....



Pas setel bab2 makan, dia pun antar aku balik...penat giler ari 2..tapi enjoy...bukan selalu dapat jumpa orang yang tersayang....pasal kedai makan yang sedap 2, aku lupa la nama dia...kalaw korang nak tahu, post la comment untuk entry ni yer..nanti aku reply...

1 comments:

TUPPERWARE COLLECTIONS said...

kolej SAL penipu.....

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat