Search This Blog


20 March 2011

KaWeN OH KaWeN!!!!!



bila la turn aku nak kawen lak ek??????????he3...ramai member2 dah kawen ni...xleh jadi nih....kena berusaha cepat ni...ha3...statement xleh blah kan??? biasa la...umoq pun dah meningkat....berangan-angan ke arah tu la plak...dah sampai seru nant kawen la aku ni...he3...jom pakat doa kat aku ramai2...bagi aku cepat kawen...he3...tq3

13hb Mac 2011 yang lalu, aku ngan kawan2 sekolah menengah aku dulu da pegi  kenduri kawen kawan sekolah menengah aku yang sorang neh....nama dia AINI...comel siot....baju pengantin warna purple gitu...dah la dia pun comel...pasangan dia pun comel...mix chinese-melayu kot...kalaw xsilap aku la.... nak tengok pic diorang???????? i'll show you..jeng3..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Selamat Pengantin Baru ---> Nuraini Bt. Ab Rahim & Muhammad Raiq Zarif B. Muhd Resmi Lim..

kenduri ni memang happening giler coz ada 3 pasangan pengantin...buat 3 serentak...memang ramai la tetamu yang datang...time2 ni la dapat jumpa kawan2 lama balik...kalaw x, xtaw la bila lagi dapat jumpa...hope kenduri aku nanti pun meriah macam ni...ceeewahhh...berangan giler...tapi xsalah kan???bukan brangan wat benda x elok....he3...

.
.
.
.
.
.
.

Comel tak 3 pengantin perempuan ni...sweet kan?????


semoga semua pasangan ni bahagia hingga ke akhir hayat...amiiinnnn



0 comments:

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat