Search This Blog


19 December 2010

Oh HaNiS ZaLiKha...my inspiration

mcm bez je bila tgk hanis zalikha punya blog...teruja plak bila aku tgk blog dia...jd bertmbah xcited nk wat blog...tp masih byk yg perlu aku perbaiki...xpe...slow2...nnt expert la...hanis zalikha ni memg superb la...walaupun xknl dia sgt tapi dia ni memg excellent la...kagum ngn dia...


 “Saya tidak sangka nama tersenarai dalam carian berkenaan kerana saya hanya insan biasa bukannya bertaraf selebriti popular seperti Siti Nurhaliza dan lain-lain''   Hanis Zalikha ♥

inilah hanis zalikha yang aku kagum 2. she is an ordinary gurl but suddenly become an extraordinary gurl...he3...proud with her..insyaallaah,bila ada kelapangan akan aku usahakn untuk memajukan blog aku ni...i'll learn from time to time...bermula dengan saja suka2 akhirnya aku jadi minat lak...lebih2 lg bila tgk blog orang lain yang cantik2....jadi satu keje plak nk mencantikkan blog.ha3..2 la...xda kjer cari kjer.janji enjoy sudah.btol x?kalaw da masa terluang, lepak depan laptop, cari idea yang boleh disumbat masuk dalm blog aku ni...suka suki punya kjer la katakan...tapi time klaw nk update blog plak...datang la 'hangin' laptop aku ni...datang la penyakit lembap dia...bertambah sengal la jadinya...aduhai..apa la nasib...nnt da wet nk bli laptop baru lah...cewahhh3...berangan la plak aku ni...tp xper...it will become reality soon...and i hope so...tp time laptop jadi slow..aku bertambah bengang la...nk update blog pun susah...2 yang kjer aku jadi tergendala 2...mood jadi spoil gara2 laptop...hampeh toi.nk kutuk laptop aku byk2 pun xleh gak...coz laptop aku ni dah byk berjasa kat aku.tanpa laptop aku ni maka xsiap la segala asgment dan kjer2 aku time aku stdy dulu...bersyukur la...xpe, usaha tangga kejayaan.sabar lak sebahagian daripada iman..hu3...

3 comments:

Unknown said...

ye..btol 2..
saya setuju ngn awk..
die ni mmg sempoi tp bijak..
hebat die..

Anonymous said...

dah la cute, pandai lak 2...tgk mcm humble jer...so sweet....

TUPPERWARE COLLECTIONS said...

setuju sgt2...dah popular dia skrg...dari orang xknl dia smp la orang knl...memg tabik la kat dia ni

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat