Search This Blog


21 December 2010

SaYa SaYaNg MaK SaYa

mak, mama, ibu, bonda, ummi dan apa2 je la yang boleh digelar dan dipanggil kepada wanita yang melahirkan insan ber'status' anak...bg aku, aku panggil wanita itu "mak". aku sayang mak aku. tentu sume orang sayang mak dia kan?ada ke yang x sayang mak sendiri?he3...ada kot, tapi mayb orang 2 ada sebab kn?hanya orang 2 je yang tahu...kecik2 dulu aku xrapat ngn mak aku. tapi sejak aku duduk jauh dari family...aku mula rasa rapat ngn mak aku. berkongsi cerita, masalah dan mcm2 lg la. dipendekkan cerita, mak aku ni dah mula jadi sporting...i sayang u lah mak..time aku cuti semester jer, mak aku slalu lepak kat bilik aku. time 2 bermula la story-mory kami anak beranak. dah pandy bergosip rupanya mak aku ni yer. walaupun dah berumur tapi gossip tetap gossip...baru la hidup jadi happening...x gitu sume?????????k, sekarang aku nk luahkan rasa ati aku lak...part sedih. sob3.bermula la kisah dan ayat2 sedih aku ni.....

ni la mak aku...love u so much mom....mmmuuaahhxxx


mak ana takut saat ana akan kehilangan mak. time 2, ana dah xda tempat nk bergosip lg. ana dah xda tempat nk mengadu, bermanja dan berkongsi segala2 nya. ana takut saat 2.takut sgt2. ana sentiasa mohon pada ALLAH semoga ALLAH xamik mak dari ana sblm ana sempat balas jasa mak. ana nk mak rasa hidup senang seperti mn mak dah wat pada ana sepanjang ana jadi ank mak. ana bersyukur sbb ana ada mak yang baik dan sanggup bersusah payah demi anak2. walaupun masa ana kecik2 dulu, kita xrapat tapi ana bahagia sgt saat mak mula rapat ngn ana. ana terharu bila tgk pengorbanan mak untuk kami (anak2) sume. kadang2 mak xkisah pun tentang diri mak, keperluan mak. bagi mak, kehendak anak2 lebih penting dari kehendak mak sendiri. ana dapat rasa perasaan mak. kadang2 ana pun sedih dan terkilan bila ada anak2 mak yang xtahu mengenang jasa dan pengorbanan mak. tapi mak xkisah pun itu sume. tapi ana tahu, jauh di sudut ati mak, mak terkilan dan terkecik ati juga kn? xpe, mak doakan ana jadi ank yang baik yea. insyaallah, ana akan blas jasa mak tu. ana harap2 sgt2, doa ana setiap kali pas solat, mohon ALLAH xamik mak dari ana sblm ana sempat blas jasa mak 2 termakbul.....kita doa sama2 ye mak...akhir kata...ANA SAYANG MAK SGT2....

0 comments:

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat