Search This Blog


16 November 2010

TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Benci tul ari ni...ngadap laptop nk update blog la asalnya...tapi laptop ni asyik wat hal jer...'hang' memnjang....takat marah aku ni dah membuak-buak dah ni...nk update blog pun xsenang....sabar jer la....cuaca kat luar lak pns...lg la "panas' atie aku ni....tp ok la pns....klaw ujan memnjang...bleh bnjir tempat aku ni...bersyukur la dengn apa yg ada..sok dah nk raya korban...so bz la dengan 'event' wat ketupat and rendang kt dalam umah aku ni...sok plak jiran sebelah umah wat jamuan korban, lusa lak jiran depan umah wat kenduri cikit....fuhhh...prut akn pnuh dengn daging korban....rezeki raya ajie la katakan....alhamdulillah..raya ajie kat tempt aku ni x meriah sgt...xmcm negeri  kat pantai timur...sambut ry aji mcm smbut ari raya puasa...'culture' negeri masing2 la...takat marah aku terhadap laptop ni dah kurang cikit....jom kita truskan usaha utk meng'update' blog...JOM!!!!!

0 comments:

Post a Comment

SILA TINGGALKAN JEJAK YER.....SENANG NAK USHAR BLOG KORANG NANT.....he3

TaBuNg AmAnAh SaYa...he3

Yang Menarik Utk Dilihat